reklama

Hororový Hotelový scenár "jedna báseň"...

O jednom z najhorších prístupov aký môže hoteliér (alebo pracovník hotela) zvoliť... Zážitok z dnešného dopoludnia, ktorý mi vyrazil dych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)




ja:
Dobrý deň, môžem hovoriť s vedúcou recepcie?

recepčná:
Áno mala by tu byť. Moment, zavolám do kancelárie. Aké je vaše meno prosím?

ja:
Matej Sanitrár

recepčná, zdvihne slúchadlo,
vytočí číslo, chvíľu počká a hovorí do telefónu:
Dobrý deň pani vedúca, je tu pán Sanitrár, chcel by sa s Vami rozprávať.

ticho... recepčná počúva slúchadlo...
recepčná (mne):
V akej veci by ste sa chceli stretnúť s pani vedúcou?

ja:
som zaskočený...
Pôvodne som chcel len uskutočniť zdvorilostné obrady, ako ahoj, ako sa vám/ti darí?,
bol som u vás skonzumovať nejaké služby, tak som si povedal, že poviem "Helou!"
a medzitým som sa chcel potíšku podeliť o zistenia o drobných závadách, ktoré do tamojšieho hotela nepatria. Nnuž ale keď som počul túto otázku, pred očami mi zasvietili výkričníky a skúsil som to sa k pani vedúcej dostať tak, že som vyhlásil :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Chcem sa sťažovať!"

recepčná (do telefónu) :
Pán sa chce sťažovať.

ticho
recepčná (mne):
Čoho sa týka vaša sťažnosť?

ja:
technického vybavenia vášho wellness

recepčná (do telefónu):
tecnického vybavenia nášho wellness

recepčná (mne):
pani vedúca má toho dnes veľa a aj tak má na starosti len ubytovaciu časť,
takže najlepšie by bolo ísť za vedúcou wellnes úseku.

V tomto bode moje ističe vypovedali službu.
Vzdal som to.

Pred očami sa mi zatmelo, a nemal som ani toľko sily aby som povedal,
"pozdravujem pani vedúcu, dovidenia"


Recepčná ešte vytiahla formulár a chcela aby som ho vyplnil...

Asi si myslela, že po takejto "ukážke" strávim ešte 10 minút tým, že budem niečo vypisovať...


So smútkom v duši musím priznať, že tento hotel je úplne pomýlený:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1)
Preukázal úplne najhorší príklad "neslušnosti"

2)
Jeho pracovníci nechápu, že sťažnosť je v podstate príležitosťou na zlepšenie v tichosti...
(obzvlášť podaná od osobného priateľa)

3)
Najviac ma zarazilo, že v tomto **** hoteli pracovníci nechápu zásadný rozdiel medzi ich hotelom a úradom:
Klient - bez ohľadu na to, či sa pozná s vedúcou recepcie alebo nie NEMUSÍ robiť nič!

Nemusí sa ani sťažovať keď nechce (môže kľudne nechať hotel na pospas jeho vlastnému úpadku)
a už vonkoncom nemusí poznať vnútornú organizačnú štruktúru hotela aby vedel "komu má sťažnosť predložiť"

Ak sa klient bude sťažovať aj chyžnej, musí to stačiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ona musí vedieť, ako s takou sťažnosťou naložiť a dostať ju tam aby sa vykonala náprava. Ak to nevie, svedčí to "kvalite práce" jej nadriadených pracovníkov.

Klient je najlepším zdrojom informácií... ale na ich získanie dotazníky nestačia.

Matej Sanitrár

Matej Sanitrár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..."v prestavbe"... Zoznam autorových rubrík:  Ako dostať Indov na Slovensko?Cestovný ruchSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu